learningPortlet

راهنمای کاربری شهروندان

لطفا به منظور حفظ امنیت و استفاده از تمام قابلیت های سامانه از آخرین نسخه مرورگرهای کروم و فایرفاکس استفاده نمایید. و از به کارگیری مرورگر IE (اینترنت اکسپلورر) خودداری نمایید.
دریافت فایل راهنمای شهروندان

صفحه ی اصلی

صفحه اصلی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات شامل بخش های فرآیند ، منوها، اسلایدر، توضیح تصویری نحوه کارکرد سامانه، متن قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات است. شکل زیر نمای کلی صفحه اصلی را نمایش می دهد (شایان ذکر است که کاربران جهت استفاده از امکانات و خدمات سامانه مستلزم ثبت نام در سامانه می باشند، چگونگی فرایند ثبت نام در بخش راهنمای ثبت نام ذکر شده است)

راهنمای ویدیویی

ﻓﻬﺮﺳﺖ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻫﺎ

ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯼ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻣﻠﯽ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﻭ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ ﺍﺯﺍﺩ ﺑﻪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕﺻﻔﺤﻪ 61-2-ﻓﻬﺮﺳﺖ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻫﺎﺍﯾﻦ ﺑﺨﺶ ﺣﺎﻭﯼ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻫﺎ ﻭ ﻓﻬﺮﺳﺖ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﻫﺎﯼ ﻣﺸﻤﻮﻝ ﺍﺳﺖ.ﺩﺳﺘﮕﺎﻩﻫﺎﯼ ﻓﻌﺎﻝ ﺑﻪ ﺭﻧﮓ ﺁﺑﯽ ﻭ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩﻫﺎﯼ ﻏﯿﺮﻓﻌﺎﻝ ﺑﻪ ﺭﻧﮓ ﺧﺎﮐﺴﺘﺮﯼ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ

ﺍﻣﮑﺎﻥ ﺟﺴﺘﺠﻮﯼ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥﻫﺎ ﺩﺭ ﺑﺎﻻﯼ ﻓﻬﺮﺳﺖ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ. ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯼ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻣﻠﯽ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﻭ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ ﺍﺯﺍﺩ ﺑﻪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕﺻﻔﺤﻪ 7ﺑﺎ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﭘﯿﻮﻧﺪ(ﺩﺭﺷﮑﻞ ﺯﯾﺮ ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ) ﻣﻘﺎﺑﻞ ﻫﺮ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ، ﻧﺎﻡ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻭ ﻧﻬﺎﺩ ﺑﺎﻻﺩﺳﺘﯽ، ﻧﺎﻡ ﻣﺪﯾﺮ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﺩﺍﺩﻩ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ.

ﺻﻔﺤﻪ ﺍﺳﻨﺎﺩ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﺷﺪﻩ

راهنمای ویدیویی

ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺑﺨﺶ ﺍﺳﻨﺎﺩ (ﺑﺨﺸﻨﺎﻣﻪ، ﺩﺳﺘﻮﺭﺍﻟﻌﻤﻞ ، ﻣﺼﻮﺑﻪ ﻫﺎ ، ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩﻫﺎ ﻭ...)ﺗﻮﺳﻂ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﻓﻌﺎﻝ ﺩﺭ ﺭﺍﺳﺘﺎﯼ ﻧﻔﻊ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ. ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﺟﺴﺘﺠﻮ ﺑﺮﺍﺳﺎﺱ ﺑﺎﺯﻩ ﺯﻣﺎﻧﯽ، ﻣﻮﺿﻮﻉ ، ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻭ ﻧﺎﻡ ﺳﻨﺪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺑﺨﺶ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﭘﺬﯾﺮ ﺍﺳﺖ.

ﮔﺰﺍﺭﺵ

ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺑﺨﺶ ﮔﺰﺍﺭﺵﻫﺎﯼ ﻣﺘﻨﻮﻋﯽ(ﺷﺎﻣﻞ:ﭘﺎﺳﺨﮕﻮﯾﯽ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩﻫﺎ،ﺳﻠﺴﻠﻪ ﻣﺮﺍﺗﺒﯽ،ﺟﺎﻣﻊ ،ﻣﯿﺰﺍﻥ ﺭﺿﺎﯾﺖ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﺍﻥ،ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺗﺮﯾﻦﻫﺎ) ﻣﻮﺟﻮﺩ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺍﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ.

راهنمای ویدیویی

ﮔﺰﺍﺭﺵ ﭘﺎﺳﺦ ﮔﻮﯾﯽ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﻫﺎ

ﮔﺰﺍﺭﺵ ﭘﺎﺳﺦ ﮔﻮﯾﯽ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﻫﺎ(ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺷﮑﻞ ﺯﯾﺮ) ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺧﻼﺻﻪ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﻫﺎ ﻭ ﭘﺎﺳﺦ ﻫﺎ ﻭ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﻫﺎﯼ ﺻﻮﺭﺕ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺯ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺭﺍ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ

ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺳﻠﺴﻠﻪ ﻣﺮﺍﺗﺒﯽ

ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺳﻠﺴﻠﻪ ﻣﺮﺍﺗﺒﯽ(ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺷﮑﻞ ﺯﯾﺮ) ﺷﺎﻣﻞ(ﻧﺎﻡ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ،ﻣﺴﺌﻮﻝ ﭘﺎﺳﺦ ﮔﻮﯾﯽ،ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﻫﺎﯼ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺷﺪﻩ ﺑﻪ ﺍﻥ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ،ﺗﻌﺪﺍﺩ ﭘﺎﺳﺦ ﻫﺎﯼ ﺩﺍﺩﻩ ﺷﺪﻩ،ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﻫﺎﻭ...) ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ

راهنمای ویدیویی

ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺟﺎﻣﻊ

ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺟﺎﻣﻊ(ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺷﮑﻞ ﺯﯾﺮ) ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺟﺎﻣﻊ(ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻭ ﺷﺮﺡ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ،ﮐﺪ ﺭﻫﮕﯿﺮﯼ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﻫﺎﯼ ﺛﺒﺖ ﺷﺪﻩ،ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻣﺴﺌﻮﻝ ﭘﺎﺳﺦ ﮔﻮ ﻭ...) ﺭﺍ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ

راهنمای ویدیویی

ﮔﺰﺍﺭﺵ ﻣﯿﺰﺍﻥ ﺭﺿﺎﯾﺖ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﺍﻥ

ﮔﺰﺍﺭﺵ ﻣﯿﺰﺍﻥ ﺭﺿﺎﯾﺖ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﺍﻥ(ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺷﮑﻞ ﺯﯾﺮ)،ﺗﻌﺪﺍﺩ (ﭘﺎﺳﺦ ﻫﺎﯼ ﺑﯽ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ، ﭘﺎﺳﺦ ﻫﺎﯼ ﻣﻮﺭﺩ ﺭﺿﺎﯾﺖ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﻭ..) ﺭﺍ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ

راهنمای ویدیویی

ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺗﺮﯾﻦﻫﺎ

ﮔﺰﺍﺭﺵﺗﺮﯾﻦ ﻫﺎ(ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺷﮑﻞ ﺯﯾﺮ)، ﮔﺰﺍﺭﺵ ﻫﺎﯼ (ﺑﯿﺸﺘﺮﯾﻦ ﺯﻣﺎﻥ ﭘﺎﺳﺦ ﮔﻮﯾﯽ،ﭘﺮ ﭘﺎﺳﺦ ﺗﺮﯾﻦ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﻫﺎ، ﮐﻢ ﭘﺎﺳﺦ ﺗﺮﯾﻦ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﻫﺎﻭ.....) ﺭﺍ ﺑﻪ ﺗﻔﮑﯿﮏ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻫﺎ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ.

راهنمای ویدیویی

ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ

ﺍﯾﻦ ﺑﺨﺶ ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ(ﺑﺨﺶ ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ ﺧﻮﺩ ﺷﺎﻣﻞ:ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯼ ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ،ﺗﻤﺎﺱ ﺑﺎ ﻣﺎ،ﻧﻘﺸﻪ ﺳﺎﯾﺖ،ﭘﺮﺳﺶﻫﺎﯼ ﻣﺘﺪﺍﻭﻝ) ﺩﺭ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ(ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺷﮑﻞ ﺯﯾﺮ) ﺟﻬﺖ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﻭ ﺣﻞ ﻣﺸﮑﻼﺕ ﺍﺣﺘﻤﺎﻟﯽ ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ

ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯼ ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ

ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯼ ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ ﺷﺎﻣﻞ ﻣﺠﻤﻮﻉ ﺳﻨﺪﻫﺎﯼ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯼ ﮐﺎﺭ ﺑﺎ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. ﺟﻬﺖ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯼ ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺷﮑﻞ ﺯﯾﺮ ﺍﺑﺘﺪﺍ ﺑﺨﺶ ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ ﻭ ﺳﭙﺲ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯼ ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ.

ﺗﻤﺎﺱ ﺑﺎ ﻣﺎ

ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯼ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻣﻠﯽ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﻭ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ ﺍﺯﺍﺩ ﺑﻪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕﺻﻔﺤﻪ 131-5-2-ﺗﻤﺎﺱ ﺑﺎ ﻣﺎﺩﺭ ﺑﺨﺶ ﺗﻤﺎﺱ ﺑﺎ ﻣﺎ،ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ ﺑﺎ ﻭﺍﺭﺩ ﻧﻤﻮﺩﻥ(ﻧﺎﻡ ﻭﻧﺎﻡ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﮔﯽ،ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻭ ﻣﺘﻦ ﺩﯾﺪﮔﺎﻩ ﺧﻮﺩ،ﭘﺴﺖ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﯿﮏ) ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺷﮑﻞ ﺯﯾﺮ ﻭ ﺳﭙﺲ ﮐﻠﯿﮏ ﻧﻤﻮﺩﻥ ﮔﺰﯾﻨﻪ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﻧﻘﻄﻪ ﻧﻈﺮ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮐﻤﯿﺴﯿﻮﻥ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﻭ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ ﺍﺯﺍﺩ ﺑﻪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﻣﯽ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ. ﺷﺎﯾﺎﻥ ﺫﮐﺮ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺟﻮﺍﺑﯿﻪ ﺍﺯ ﺟﺎﻧﺐ ﮐﻤﯿﺴﯿﻮﻥ ﺑﻪ ﺍﺩﺭﺱ ﭘﺴﺖ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﯿﮑﯽ ﺍﻧﻬﺎ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﺩ.

ﭘﺮﺳﺶ ﻫﺎﯼ ﻣﺘﺪﺍﻭﻝ

ﭘﺮﺳﺶ ﻫﺎﯼ ﻣﺘﺪﺍﻭﻝ ﺷﺎﻣﻞ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺳﻮﺍﻻﺕ ﺍﺣﺘﻤﺎﻟﯽ ﺗﻮﺳﻂ ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﺟﻬﺖ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﭘﺮﺳﺶ ﻫﺎﯼ ﻣﺘﺪﺍﻭﻝ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺑﺨﺶ ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ،ﺑﺨﺶ ﭘﺮﺳﺶ ﻫﺎﯼ ﻣﺘﺪﺍﻭﻝ ﺭﺍ(ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺷﮑﻞ ﺯﯾﺮ) ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ.

ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯼ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻣﻠﯽ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﻭ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ ﺍﺯﺍﺩ ﺑﻪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕﺻﻔﺤﻪ 14ﻫﻢ ﭼﻨﯿﻦ ﺟﻬﺖ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﭘﺎﺳﺦ ﭘﺮﺳﺶ ﻫﺎ ﯾﺮ ﺭﻭﯼ ﻋﻼﻣﺖ(+) ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺷﮑﻞ ﺯﯾﺮ ﮐﻠﯿﮏ ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ.

ﺍﻋﻼﻡ ﺧﺮﺍﺑﯽ

ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺑﺨﺶ ﮐﻠﯿﻪ ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﺑﺮﻭﺯ ﻣﺸﮑﻞ ﻓﻨﯽ ﻭ ﻋﺪﻡ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ (ﻭﺭﻭﺩ ﻭ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ، ﻏﯿﺮﻓﻌﺎﻝ ﺑﻮﺩﻥ ﮔﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎ ، ﺑﺎﺭﮔﺰﺍﺭﯼ ﻭ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ، ﺧﻄﺎﯼ ﺍﺣﺮﺍﺯ ﻫﻮﯾﺖ ، ﺛﺒﺖ ﻣﺸﺨﺼﺎﺕ ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ ﺍﯼ ﻭ ﺧﻄﺎﯼ ﮐﺎﺭﺑﺮﯼ) ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﺻﻔﺤﻪ ﺯﯾﺮ ﺑﺎ ﺫﮐﺮ ﺷﺮﺡ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﻭ ﭘﯿﻮﺳﺖ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ ﻓﻨﯽ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺍﻋﻼﻡ ﺧﺮﺍﺑﯽ ﺛﺒﺖ ﮐﻨﻨﺪ.

ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯼ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻣﻠﯽ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﻭ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ ﺍﺯﺍﺩ ﺑﻪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕﺻﻔﺤﻪ 15ﺑﺎ ﺗﮑﻤﯿﻞ ﮐﺪ ﻣﻠﯽ-ﺍﯾﻤﯿﻞ ﻭ ﺗﻮﺿﯿﺤﺎﺕ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﺟﺒﺎﺭﯼ ﻭ ﻧﺎﻡ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻭ ﻓﺎﯾﻞ ﭘﯿﻮﺳﺖ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭﯼ ﺍﻋﻼﻡ ﺧﺮﺍﺑﯽ ﺭﺍ ﺛﺒﺖ ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ.ﭘﺲ ﺍﺯ ﺛﺒﺖ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﮐﺪ ﭘﯿﮕﯿﺮﯼ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﺩﺍﺩﻩ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﮐﻪ ﺑﺎ ﯾﺎﺩﺩﺍﺷﺖ ﮐﺪ ﭘﯿﮕﯿﺮﯼ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺩﯾﮕﺮﺑﺎ ﻭﺍﺭﺩ ﺷﺪﻥ ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺻﻔﺤﻪ ﻭ ﺑﺎ ﻭﺍﺭﺩ ﮐﺮﺩﻥ ﮐﺪ ﭘﯿﮕﯿﺮﯼ ﺩﺭ ﮐﺎﺩﺭ ﺑﺎﻻ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺍﻋﻼﻡ ﺷﺪﻩ ﺍﺯ ﺑﺨﺶ ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ ﺭﺍ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ.

ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯼ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﺍﻥ

ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯼ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﺍﻥ ﺑﻪ ﺩﻭ ﺻﻮﺭﺕ ﺷﺮﺡ ﺩﺍﺩﻩ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺷﺎﻣﻞ ﺗﺸﺮﯾﺤﯽ ﮐﺎﻣﻞ ﻭ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﯾﻨﻔﻮﮔﺮﺍﻓﯿﮏ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ

ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯼ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﺍﻥ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﮐﻠﯽ ﻭﺍﯾﻨﻔﻮﮔﺮﺍﻓﯿﮏ

ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯼ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﺍﻥ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺗﺸﺮﯾﺤﯽ

ﭘﺲ ﺍﺯ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻪ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺷﮑﻞ ﺯﯾﺮ ﮔﺰﯾﻨﻪ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﺭﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ.

راهنمای ویدیویی

ﺍﻃﻼﻋﺖ ﺷﺨﺼﯽ

ﭘﺲ ﺍﺯ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮔﺰﯾﻨﻪ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ، ﺻﻔﺤﻪ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺷﺨﺼﯽ ﺭﺍ ﺗﮑﻤﯿﻞ ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ

ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯼ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻣﻠﯽ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﻭ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ ﺍﺯﺍﺩ ﺑﻪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕﺻﻔﺤﻪ 18• ﻧﺎﻡ ﻭ ﻧﺎﻡ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﮔﯽ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﺍﻥ ﺑﺎﯾﺪ ﮐﺎﻣﻞ ﻭ ﺑﺎ ﺣﺮﻭﻑ ﻓﺎﺭﺳﯽ ﺑﺎﺷﺪ، ﭼﺮﺍ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﻧﺎﻡ ﺑﺎ ﮐﺪ ﻣﻠﯽ ﻣﻄﺎﺑﻘﺖ ﺩﺍﺩﻩ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ

ﮐﺪ ﻣﻠﯽ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻧﺎﻡ ﮐﺎﺭﺑﺮﯼ ﺷﻤﺎ ﺩﺭ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﻗﯿﻖ ﻭﺍﺭﺩ ﺷﻮﺩ.

• ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺗﻮﻟﺪ ﺷﻤﺴﯽ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺍﺯ ﺻﻔﺤﻪ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ.

ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺗﻤﺎﺱ

ﭘﺲ ﺍﺯ ﺗﮑﻤﯿﻞ ﻓﺮﻡ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺷﺨﺼﯽ ﻭﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮔﺰﯾﻨﻪ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺑﻌﺪ ﻭﺍﺭﺩ ﺻﻔﺤﻪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺗﻤﺎﺱ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺷﮑﻞ ﺯﯾﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﯾﺪ

ﺑﺮﺍﯼ ﺣﻔﻆ ﺍﻣﻨﯿﺖ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺁﺩﺭﺱ ﺭﺍﯾﺎﻧﺎﻣﻪ ﺍﺯ ﺩﺍﻣﻨﻪ ﻫﺎﯼ ﺛﺒﺖ ﺷﺪﻩ ﺩﺍﺧﻞ ﮐﺸﻮﺭ ، ﻓﻌﺎﻝ ﻭ ﺩﻗﯿﻖ ﺑﺎﺷﺪ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﯽ ﮐﻠﻤﻪ ﻋﺒﻮﺭ، ﭘﯿﻮﻧﺪ ﺑﺎﺯﻧﺸﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺁﺩﺭﺱ ﺭﺍﯾﺎﻧﺎﻣﻪ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ.

ﺍﺳﺘﺎﻥ ﻭ ﺷﻬﺮ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺩﻗﯿﻖ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﻨﯿﺪ. (ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﻐﺎﯾﺮﺕ ﻣﻨﺎﻃﻖ ﮐﺸﻮﺭﯼ ﯾﺎ ﻋﺪﻡ ﻭﺟﻮﺩ ﺷﻬﺮ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺗﺮﯾﻦ ﺷﻬﺮ ﺭﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ).

ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﮐﺎﺭﺑﺮﯼ

ﭘﺲ ﺍﺯ ﺗﮑﻤﯿﻞ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺗﻤﺎﺱ ﻭﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮔﺰﯾﻨﻪ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺑﻌﺪ ﻭﺍﺭﺩ ﺻﻔﺤﻪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﮐﺎﺭﺑﺮﯼ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺷﮑﻞ ﺯﯾﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﯾﺪ

ﺗﻮﺟﻪ !

ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﮐﺎﺭﺑﺮﯼ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻪ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﯿﺎﺯ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ.ﻧﺎﻡ ﮐﺎﺭﺑﺮﯼ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺪ ﻣﻠﯽ ﺷﻤﺎﺳﺖ.

ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﺍﻣﻨﯿﺖ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﺎﺭﺑﺮﯼ، ﺭﻣﺰ ﻋﺒﻮﺭ ﺭﺍ ﺳﺎﺩﻩ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻧﻨﻤﺎﯾﯿﺪ ﻭ ﺣﺘﻤﺎ ﺍﺯ ﮐﺎﺭﺍﮐﺘﺮﻫﺎﯼ ﺑﺰﺭﮒ ﻭ ﮐﻮﭼﮏ ﻭ ﻋﺪﺩ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﯿﺪ.

ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﻧﺎﺧﻮﺍﻧﺎ ﺑﻮﺩﻥ ﮐﺪ ﺍﻣﻨﯿﺘﯽ( captcha ) ﮔﺰﯾﻨﻪ «ﺗﻐﯿﯿﺮ» ﺭﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ ﺗﺎ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺟﺪﯾﺪ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﺩﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ

ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﮐﺪ ﻓﻌﺎﻝ ﺳﺎﺯﯼ

ﭘﺲ ﺍﺯ ﺗﮑﻤﯿﻞ ﻓﺮﻡ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﮐﺎﺭﺑﺮﺩﯼ ﻭﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮔﺰﯾﻨﻪ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺑﻌﺪ ﻭﺍﺭﺩ ﺻﻔﺤﻪ ﺍﯼ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺷﮑﻞ ﺯﯾﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﯾﺪ. ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻗﺴﻤﺖ ﭘﺲ ﺍﺯ ﻭﺍﺭﺩ ﻧﻤﻮﺩﻥ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺧﻮﺩ ﮔﺰﯾﻨﻪ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﮐﺪ ﻓﻌﺎﻝ ﺳﺎﺯﯼ ﺭﺍ ﮐﻠﯿﮏ ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ ﺗﺎ ﮐﺪ ﻓﻌﺎﻝ ﺳﺎﺯﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻤﺎ ﭘﯿﺎﻣﮏ ﮔﺮﺩﺩ

ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺗﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻫﺮ ﺩﻟﯿﻞ (ﻗﻄﻌﯽ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ، ﻋﺪﻡ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﮐﺪ ﻓﻌﺎﻟﺴﺎﺯﯼ، ﺑﺴﺘﻦ ﺻﻔﺤﻪ ﻓﻌﺎﻟﺴﺎﺯﯼ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﺎﺭﺑﺮﯼ ﺩﺭ ﻣﺮﻭﺭﮔﺮ ﻭ ...) ﺍﻣﮑﺎﻥ ﻓﻌﺎﻟﺴﺎﺯﯼ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﺎﺭﺑﺮﯼ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺷﺘﯿﺪ، ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺍﺯ ﻗﺴﻤﺖ «ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ» ﺍﻗﺪﺍﻡ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﻭ ﮐﺪ ﻣﻠﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻭﺍﺭﺩ ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ.

ﻓﻌﺎﻝ ﺳﺎﺯﯼ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﺎﺭﺑﺮﯼ

ﭘﺲ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﮐﺪ ﻓﻌﺎﻝ ﺳﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﭘﯿﺎﻣﮏ ﺷﺪ ﺩﺭ ﺑﺨﺶ ﺯﯾﺮ ﮐﺪ ﺭﺍ ﻭﺍﺭﺩ ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ

ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯼ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻣﻠﯽ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﻭ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ ﺍﺯﺍﺩ ﺑﻪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕﺻﻔﺤﻪ 22ﻻﺯﻡ ﺑﻪ ﺫﮐﺮ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﮐﺪ ﻓﻌﺎﻝ ﺳﺎﺯﯼ ﺗﺎ 15 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﻣﻌﺘﺒﺮ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻪ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﺎﺭﺑﺮﯼ

ﭘﺲ ﺍﺯ ﻭﺍﺭﺩ ﻧﻤﻮﺩﻥ ﮐﺪ ﻓﻌﺎﻝ ﺳﺎﺯﯼ ﺻﻔﺤﻪ ﺍﯼ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺷﮑﻞ ﺯﯾﺮ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﺩﺍﺩﻩ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺑﺎ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﺍﯾﻦ ﭘﯿﻐﺎﻡ ﺭﻭﻧﺪ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﺷﻤﺎ ﺗﮑﻤﯿﻞ ﺷﺪﻩ ﻭ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﯿﺪ ﻭﺭﺩ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﺎﺭﺑﺮﯼ ﺧﻮﺩ ﺷﻮﯾﺪ

ﻭﺭﻭﺩ(ﭘﺲ ﺍﺯ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ)

ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﺍﻥ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﺩﺭ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﮐﺎﺭﺑﺮ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻣﻠﯽ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﻭ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ ﺁﺯﺍﺩ ﺑﻪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﻣﺤﺴﻮﺏ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ.. ﺑﺮﺍﯼ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻪ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺍﺯ ﻟﯿﻨﮏ «ﻭﺭﻭﺩ» ﺩﺭ ﺻﻔﺤﻪ ﺍﺻﻠﯽ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯽﺷﻮﺩ. ﺷﮑﻞ ﺯﯾﺮ، ﺍﯾﻦ ﻭﺭﻭﺩ ﺭﺍ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﻣﯽﺩﻫﺪ.

ﭘﺲ ﺍﺯ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮔﺰﯾﻨﻪ(ﻭﺭﻭﺩ)،ﮐﺎﺭﺑﺮ ﺑﻪ ﺻﻔﺤﻪ ﺍﯼ ﻭﺍﺭﺩ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﺩ ﮐﻪ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺑﺎ ﺷﮑﻞ ﺯﯾﺮ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ ﭘﺲ ﺍﺯ ﻭﺍﺭﺩ ﻧﻤﻮﺩﻥ ﻧﺎﻡ ﮐﺎﺭﺑﺮﯼ(ﮐﺪﻣﻠﯽ) ﻭﺭﻣﺰ ﻋﺒﻮﺭ ﺧﻮﺩ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻓﺮﺍﯾﻨﺪ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﻧﻤﻮﺩﻩﺍﻧﺪ. ﺑﺎ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮔﺰﯾﻨﻪ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻪ ﺻﻔﺤﻪ ﺍﺧﺘﺼﺎﺻﯽ ﺧﻮﺩ ﻭﺍﺭﺩ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ

ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﯽ ﺭﻣﺰ ﻋﺒﻮﺭ

ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺗﯽ ﮐﻪ ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ ﺭﻣﺰ ﻋﺒﻮﺭ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻨﻨﺪ ﺑﺎ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮔﺰﯾﻨﻪ(ﮐﻠﻤﻪ ﻋﺒﻮﺭ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯾﺪ) ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺷﮑﻞ ﺯﯾﺮ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﯾﺎﺑﯽ ﮐﻠﻤﻪ ﻋﺒﻮﺭ ﺧﻮﺩ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ

ﭘﺲ ﺍﺯ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮔﺰﯾﻨﻪ(ﮐﻠﻤﻪ ﻋﺒﻮﺭ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯾﺪ) ﮐﺎﺭﺑﺮ ﺑﻪ ﺻﻔﺤﻪ ﺍﯼ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺷﮑﻞ ﺯﯾﺮ ﻭﺍﺭﺩ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺑﺎ ﺗﮑﻤﯿﻞ ﻧﺎﻡ ﮐﺎﺭﺑﺮﯼ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺷﯿﻮﻩ ﺑﺎﺯﯾﺎﺑﯽ ﮐﻠﻤﻪ ﻋﺒﻮﺭ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﮐﻠﻤﻪ ﻋﺒﻮﺭ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺩﻫﺪ

ﺭﻭﻧﺪ ﺛﺒﺖ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ

ﮐﺎﺭﺑﺮ ﭘﺲ ﺍﺯ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻪ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﺎﺭﺑﺮﯼ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﺛﺒﺖ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﺍﺯ ﻣﻨﻮﯼ «ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﻫﺎ» / «ﺛﺒﺖ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ» ﺍﻗﺪﺍﻡ ﻧﻤﺎﯾﺪ.

راهنمای ویدیویی

ﺛﺒﺖ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ(ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ)

ﭘﺲ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ(ﮔﺰﯾﻨﻪ ﺛﺒﺖ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ)، ﺻﻔﺤﻪ ﺛﺒﺖ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﺷﮑﻞ ﺯﯾﺮ ﺑﻪ ﮐﺎﺭﺑﺮ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﺩﺍﺩﻩ ﻣﯽﺷﻮﺩ. ﮐﺎﺭﺑﺮ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺻﻔﺤﻪ، ﺍﻣﮑﺎﻥ ﺛﺒﺖ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺘﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﺩ. ﮐﺎﺭﺑﺮ ﺑﺎ ﺫﮐﺮ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪﯼ ﻣﻮﺿﻮﻋﯽ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ، ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺭﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ. ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﮐﺎﺭﺑﺮ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺻﻔﺤﻪ، ﺷﺮﺡ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ، ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻭ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ، ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﭘﺎﺳﺨﮕﻮﯼ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﻭ ﻧﺤﻮﻩ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﭘﺎﺳﺦ ﺭﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻣﯽﻧﻤﺎﯾﺪ. ﻭ ﺳﭙﺲ ﺑﺎ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮔﺰﯾﻨﻪ (ﺛﺒﺖ ﻭ ﺍﺭﺳﺎﻝ) ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺭﺍ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﻣﯽ ﻧﻤﺎﯾﺪ.ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺷﺪﻩ ﺩﺭ ﻓﻬﺮﺳﺖ «ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﻫﺎ» / «ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﻫﺎﯼ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺷﺪﻩ» ﻗﺎﺑﻞ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﺍﺳﺖ.

ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ

ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﺷﮑﻞ ﻣﺘﻨﯽ ﺗﻮﺳﻂ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺗﮑﻤﯿﻞ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ.

ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ

ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺯ ﻟﯿﺴﺖ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺷﻮﺩ.

ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﭘﺎﺳﺦﮔﻮ

ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﭘﺎﺳﺨﮕﻮ ﻧﯿﺰ ﺍﺯ ﻓﻬﺮﺳﺖ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ ﺑﺎ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮔﺰﯾﻨﻪ «ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ» ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ.

ﺷﺮﺡ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ

ﺷﺮﺡ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﻣﺘﻨﯽ ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ ﺟﻬﺖ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺑﻪ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ

ﻧﻮﻉ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﭘﺎﺳﺦ ﻭ ﺑﺨﺶ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩﻫﺎ

ﮐﺎﺭﺑﺮ ﺣﺘﻤﺎ ﺑﺎﯾﺪ «ﻧﻮﻉ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﭘﺎﺳﺦ» ﻭ ﺑﺨﺶ «ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩﻫﺎ» ﺭﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻧﻤﺎﯾﺪ

ﺛﺒﺖ ﻭﺍﺭﺳﺎﻝ

ﺩﺭ ﻧﻬﺎﯾﺖ ﮐﺎﺭﺑﺮ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺍﺯ ﻧﻮﺍﺭ ﺑﺎﻻ ﮔﺰﯾﻨﻪ «ﺛﺒﺖ ﻭ ﺍﺭﺳﺎﻝ» ﺭﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻧﻤﺎﯾﺪ.

ﭘﯿﻐﺎﻡ ﻧﻬﺎﯾﯽ ﻣﺒﻨﯽ ﺑﺮ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺛﺒﺖ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ

ﭘﺲ ﺍﺯ ﺛﺒﺖ ﻭ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﭘﯿﻐﺎﻣﯽ ﻣﺒﻨﯽ ﺑﺮ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺍﻣﯿﺰ ﺑﻮﺩﻥ ﻓﺮﺍﯾﻨﺪ ﺛﺒﺖ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﺩﺍﺩﻩ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﭘﯿﻐﺎﻡ ﮐﺪ ﺭﻫﮕﯿﺮﯼ ﺑﻪ ﮐﺎﺭﺑﺮ ﺍﻋﻼﻡ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﺩ ﺗﻮﺟﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﮐﻪ ﮐﺪ ﺭﻫﮕﯿﺮﯼ ﺍﻋﻼﻡ ﺷﺪﻩ ﺟﻬﺖ ﭘﯿﮕﯿﺮﯼ ﻫﺎﯼ ﺁﺗﯽ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺣﺎﺋﺰ ﺍﻫﻤﯿﺖ ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ

راهنمای ویدیویی

ﭘﯿﮕﯿﺮﯼ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﻫﺎ

ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ ﭘﺲ ﺍﺯ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻪ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ، ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺷﮑﻞ ﺯﯾﺮ ﺑﺎ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮔﺰﯾﻨﻪ(ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖﻫﺎ) ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﻫﺎﯼ ﺛﺒﺖ ﺷﺪﻩ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﭘﯿﮕﯿﺮﯼ ﻣﯽ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ

ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻭﺿﻌﯿﺖ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖﻫﺎﯼ ﺍﺭﺳﺎﻟﯽ ﺩﺭ ﺑﺨﺶ «ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖﻫﺎ» / «ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﻫﺎ»، ﺳﺘﻮﻥ ﻭﺿﻌﯿﺖ ﻗﺎﺑﻞ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﺍﺳﺖ:

ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ ﺑﺎ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﭘﺎﺳﺨﮕﻮ ﻭ ﯾﺎ ﮐﺪ ﺭﻫﮕﯿﺮﯼ ﺧﻮﺩ ﻭ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮔﺰﯾﻨﻪ ﺟﺴﺘﺠﻮ،ﻭﺿﻌﯿﺖ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﮐﻨﻨﺪ

ﺩﺭ ﺳﺘﻮﻥ(ﻭﺿﻌﯿﺖ) ﻭﺿﻌﯿﺖﻫﺎﯼ ﻣﻤﮑﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺯﯾﺮ ﺍﺳﺖ

ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﭘﺎﺳﺦ

ﭘﺲ ﺍﺯ ﭘﺎﺳﺦ ﮔﻮﯾﯽ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ، ﭘﺎﺳﺦ ﺩﺭ ﻓﻬﺮﺳﺖ «ﭘﻮﺷﻪ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ» ﻗﺎﺑﻞ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﺍﺳﺖ. ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺑﺨﺶ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﭘﺎﺳﺦ ﺍﺭﺳﺎﻟﯽ ﺍﺯ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺑﺎ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﭘﺎﺳﺦ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ ﻭ ﮔﺰﯾﻨﻪ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ.

ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯼ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻣﻠﯽ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﻭ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ ﺍﺯﺍﺩ ﺑﻪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕﺻﻔﺤﻪ 36ﭘﺲ ﺍﺯ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﮐﻠﯿﮏ ﮐﺮﺩﻥ ﺭﻭﯼ ﭘﺎﺳﺦ، ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﭘﺎﺳﺦ ﻗﺎﺑﻞ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﺍﺳﺖ. ﭘﺲ ﺍﺯ ﺑﺎﺯ ﺷﺪﻥ ﻓﺮﻡ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﺧﻮﯾﺶ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺑﺨﺶﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﻧﻤﺎﯾﺪ. ﺷﻬﺮﻭﻧﺪ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺪ ﻣﯿﺰﺍﻥ ﺭﺿﺎﯾﺖﻣﻨﺪﯼ ﺧﻮﺩ ﺍﺯ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﺭﯾﺎﻓﺘﯽ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺑﺨﺶ ﺯﯾﺮﯾﻦ ﻓﺮﻡ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻧﻤﺎﯾﺪ. ﺍﯾﻦ ﺍﻣﺮ ﺑﻪ ﺑﻬﺒﻮﺩ ﭘﺎﺳﺦﺩﻫﯽ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥﻫﺎ ﻭ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺁﻥ ﮐﻤﮏ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻧﻤﻮﺩ.

ﺟﺴﺘﺠﻮﯼ ﭘﺎﺳﺦ ﻫﺎ

ﮐﺎﺭﺑﺮ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺑﺨﺶ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﺟﺴﺘﺠﻮﯼ ﭘﺎﺳﺦﻫﺎﯼ ﺩﺭﯾﺎﻓﺘﯽ ﺑﻪ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﻭ ﺑﻪ ﺷﮑﺎﯾﺎﺕ ﺭﺍ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺷﺖ. ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ «ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ» ﻭ ﮔﺰﯾﻨﻪ «ﺟﺴﺘﺠﻮ» ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖﻫﺎﯼ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪ ﻗﺎﺑﻞ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ. ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺗﯽ ﮐﻪ «ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ ﺷﮑﺎﯾﺖ» ﻭ ﮔﺰﯾﻨﻪ «ﺟﺴﺘﺠﻮ» ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺷﻮﺩ، ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ ﺷﮑﺎﯾﺎﺕ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪ ﻗﺎﺑﻞ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ.

ﭼﺎﭖ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﻭﭘﺎﺳﺦ

ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﺍﻥ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﭼﺎﭖ ﻭ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﻓﺎﯾﻞ PDF ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﻭ ﭘﺎﺳﺦ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﮔﺰﯾﻨﻪ ﭼﺎﭖ ﺑﺎﻻﯼ ﺻﻔﺤﻪ ﺩﺍﺭﻧﺪ

راهنمای ویدیویی

ﺷﮑﺎﯾﺖ ﺍﺯ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺑﻪ ﮐﻤﯿﺴﯿﻮﻥ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﻭﺩﺳﺘﺮﺳﯽ ﺍﺯﺍﺩ ﺑﻪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ

ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺗﯽ ﮐﻪ ﭘﺎﺳﺦ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻏﯿﺮﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮐﺎﺭﺑﺮ(ﺷﻬﺮﻭﻧﺪ) ﺍﺯ ﭘﺎﺳﺦ ﺍﺭﺍﯾﻪ ﺷﺪﻩ ﺍﺯ ﺳﻮﯼ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﭘﺎﺳﺨﮕﻮ ﻧﺎﺭﺍﺿﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﺑﺎ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮔﺰﯾﻨﻪ «ﺛﺒﺖ ﺷﮑﺎﯾﺖ» ﺍﺯ ﺑﺨﺶ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﺭﯾﺎﻓﺘﯽ، ﺍﻣﮑﺎﻥ ﺛﺒﺖ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﻭ ﺷﺮﺡ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻣﺪﺍﺭﮎ ﭘﯿﻮﺳﺖ ﺷﺪﻩ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ.ﮐﺎﺭﺑﺮ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺗﮑﻤﯿﻞ ﺻﻔﺤﻪ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ ﺍﻣﮑﺎﻥ «ﺛﺒﺖ ﻭ ﺍﺭﺳﺎﻝ» ﺁﻥ ﺭﺍ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺷﺖ. ﯾﮏ ﻧﺴﺨﻪ ﺍﺯ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﺑﻪ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ ﻫﻢ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ.ﺍﯾﻦ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺩﺭ ﺑﺨﺶ «ﺷﮑﺎﯾﺎﺕ» / «ﺷﮑﺎﯾﺖ ﻫﺎﯼ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺷﺪﻩ» ﻗﺎﺑﻞ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ. ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﭘﺎﺳﺦ ﮔﻮﯾﯽ ﻭ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺑﺮﺭﺳﯽ ﻭ ﺗﺄﯾﯿﺪ ﭘﺎﺳﺦ ﺗﻮﺳﻂ ﮐﻤﯿﺴﯿﻮﻥ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﻭ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ ﺁﺯﺍﺩ ﺑﻪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ، ﺩﺭ ﺑﺨﺶ «ﭘﻮﺷﻪ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ»/ «ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ ﺷﮑﺎﯾﺖ» ﻭﺟﻮﺩ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺷﺖ.ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺗﯽ ﮐﻪ ﮐﺎﺭﺑﺮ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺗﮑﻤﯿﻞ ﻧﻤﺎﯾﺪ ﻭ ﺑﻌﺪﺍ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﻧﻤﺎﯾﺪ، ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺍﺯ ﮔﺰﯾﻨﻪ «ﺫﺧﯿﺮﻩ ﻣﻮﻗﺖ» ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻧﻤﺎﯾﺪ. ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺻﻮﺭﺕ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﯿﮕﯿﺮﯼ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﺛﺒﺖ ﺷﺪﻩ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺯ ﻣﻨﻮﯼ «ﺷﮑﺎﯾﺎﺕ» / «ﺷﮑﺎﯾﺖ ﻫﺎﯼ ﻣﻮﻗﺖ» ﺍﻗﺪﺍﻡ ﻧﻤﺎﯾﺪ.